Популярний виробник косметики Avon не вийшов із російського ринку. Паралельно із нами, туші та помади цієї торгової марки купують дружини та сестри окупантів. Тому краще пошукати альтернативних виробників, щоб не фінансувати ворога.

Про це пише BBC.

Зазначається, що міжнародна компанія, офіс якої знаходиться у Британії, і далі наймає торгових агентів у росії, а окрім того дарує їм призи, грошові премії і навіть дає відпустки.

Косметика проти синців під очима
Заховати темні кола за допомогою косметики https://ru.depositphotos.com

Свою політику Avon виправдовує тим, що надає "важливу підтримку" жінкам, яку фінансово залежать від їхнього бізнесу.

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Показати ще

У компанії називають країну-агресорку ключовим ринком для гіганта краси.

"Avon росія підтримує жінок через заходи, що фінансуються на місцевому рівні, щоб підтримати їхній бізнес із соціальних продажів. Ми розглядаємо це як важливу підтримку для жінок, чиї засоби до існування залежать від їхнього бізнесу Avon", - заявляє прессекретар "Avon".

На початку війни, компанія заявила, що припиняє інвестувати в країну-агресорку та припиняє експорт продукції зі своєї російської фабрики в інші країни світу.

Avon. Фото скріншот Youtube
Avon. Фото скріншот Youtube

Однак при цьому у Avon заявили, що не будуть закривати виробництво, адже на фабриці працює багато росіян.

Таким чином, компанія і далі сплачує податки до російського бюджету, за рахунок якого окупанти купують зброю і знищують наші міста та людей.

Нагадаємо, ми писали, що Pepsi, Philip Morris, Nestle: улюблені бренди українців продовжують спонсорувати ракети на наші голови

Також "Знай.ua" інформував, що ракети, танки, літаки та автомати: НАЗК визнав компанію "Ашан" спонсором тероризму.

Також, миюче, чаї та косметика: улюблені бренди українців виявилися спонсорами війни