Зниження «Укрзалізницею» цін за використання вагонів є позитивним фактором та кроком вперед до своїх клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це заявив заступник гендиректора Арселор Міталл Кривий Ріг Володимир Ткаченко.
«Ринок він у тому й полягає, що є різна пропозиція з різних джерел. Те, що УЗ сама доклалася до того, щоб цей ринок існував, і зараз сама живе у ньому – це, звичайно, позитивний фактор. А те, що ціни стали нижчими і пропозиції стали нижчими – то сам ринок підштовхнув до цього рішення УЗ», - сказав Ткаченко.
На його думку, таке рішення УЗ є кроком компанії назустріч своїм клієнтам. Окрім того, він відзначив, що нове керівництво «Укрзалізниці» адекватно реагує на ситуацію на ринку та потреби його учасників.
«Керівництво і керівник УЗ Жмак дуже адекватна людина, дуже адекватний менеджер, досвідчений. І він відчуває, що і як потрібно робити. Я думаю, що це крок вперед до своїх клієнтів. І це крок у правильному напрямку», - додав Ткаченко.
Як відомо, АТ "Укрзалізниця" провела ряд аукціонів на довгострокове використання вагонів за ринковими цінами. Це дало змогу компанії зафіксувати вартість вагонів на високому рівні, а також отримати додатковий прибуток та гаранії збереження рухомого складу в робочому стані.
Нагадаємо, раніше глава «Укрзалізниці» Володимир Жмак повідомив, що в 2021 році УЗ буде розділена на 4 компанії (вантажоперевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура та виробництво), а непрофільні активи (медзаклади, санаторії, спортивні споруди) будуть виставлені на продаж або передані в концесію. Окрім того, за його словами, УЗ планує інвестувати в оновлення рухомого складу компанії і залізничну інфраструктуру 25 млрд гривень.