Індивідуальні завдання для учнів даються з урахуванням їх рівня знань, темпу навчання та інших особливостей.

Такий підхід дозволяє врахувати різні потреби учнів і зробити навчання більш ефективним. Проте, як зазначають британські дослідники, індивідуальні завдання не повинні замінювати інші види роботи в класі. Про це пише британське видання Education Endowment Foundation.

Клас. Фото: сезони року
Клас. Фото: сезони року
Клас. Фото: сезони року

Вони мають бути доповненням до основного навчання. Метод індивідуальних завдань має позитивний ефект: він може додати учням чотири місяці додаткового прогресу, хоча результати можуть варіюватися.

Частково це пов'язано з труднощами впровадження цього підходу без втрати часу на основні заняття. Індивідуальні завдання вимагають від вчителя більше організації та моніторингу, що зменшує час для безпосередньої педагогічної взаємодії.

Популярні новини зараз
До ТЦК додадуть ще одну службу для вилову ухилянтів: про що мають знати українці Вік не матиме значення: кого мобілізують до 25 років Пенсіонерам, багатодітним та ВПО виплатять майже по 11 000 грн: як отримати гроші Гроші будуть, жити можна: якій категорії ВПО гарантовано продовжать виплати на 2025 рік
Показати ще

Першокласники, фото: кадр з відео
Першокласники, фото: кадр з відео

Індивідуальне навчання особливо ефективне в середній школі, де учні мають більшу незалежність та здатність до саморегуляції. Це також краще працює в природничих науках, ніж у математиці чи читанні.

Підтримка асистентів вчителя та використання цифрових технологій також можуть допомогти в індивідуалізації навчання і бути не менш ефективними.

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що, кількість вишів суттєво скоротять: більше немає кому вчитися

Раніше ми писали про те, що підліткам пропонують проект у Швейцарії: дедлайн до 10 січня

Крім того, Знай.ua повідомляв, заважає вчителям працювати: як прийняли у школах нову систему оцінювання