В області переатестації українських моряків останнім часом були істотно посилені правила. Багато хто ставить питання: навіщо піддавати таким перевіркам моряків з багаторічним досвідом роботи?
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Ситуацію в програмі «Романенко. Бесіди» прояснює міністр інфраструктури Владислав Криклій.
«Проблема з моряками існує вже давно. Невдоволення виникає по ряду причин. По-перше, зросла вартість навчання на підтвердження знань – ринок сам себе регулює, на ньому може рости вартість, а ми на це ніяк не впливаємо.
Сам я ще в кінці літа виступав за те, щоб ліквідувати комісію з дипломування – корупційний орган. Більш того, постанова по ліквідації комісії була заблокована рішенням суду – колишні працівники цієї комісії оскаржили її в судовому порядку. Але апеляційний процес ми, безумовно, виграємо», - упевнений міністр.
У його відомстві відпрацьовували й спрощений сценарій тестування – щоб, наприклад, моряк працював з закритими очима, і автоматично подовжував собі стаж. Спочатку і сам Криклій схилявся до того, щоб схвалити цей варіант – поки не побачив паспорт і службові документи моряка, зроблені на його ім'я, хоча сам він в цьому не брав участі.
«Такий хаос ми допускати не можемо. Але в ньому зацікавлені компанії, які займаються працевлаштуванням моряків, адже їхнє завдання – не знайти якісного співробітника, який буде добре працювати, а пропустити через себе якомога більше клієнтів, отримуючи з кожного бонуси. Вони б добре заробили, провівши саме цей варіант», - каже Криклій.
Зараз потрібне компромісне рішення – прості комп'ютерні тести без будь-яких екзаменаторів, які не залишать можливих лазівок для корупції.
Раніше, як повідомляє Знай.ua, Криклій розповідав про особливості роботи транспорту під час локдауну.
Також його звинувачували в створенні загрози для домовленостей з Польщею.