В області переатестації українських моряків останнім часом були істотно посилені правила. Багато хто ставить питання: навіщо піддавати таким перевіркам моряків з багаторічним досвідом роботи?

Владислав Криклій, фото Facebook
Владислав Криклій, фото Facebook

Ситуацію в програмі «Романенко. Бесіди» прояснює міністр інфраструктури Владислав Криклій.

«Проблема з моряками існує вже давно. Невдоволення виникає по ряду причин. По-перше, зросла вартість навчання на підтвердження знань – ринок сам себе регулює, на ньому може рости вартість, а ми на це ніяк не впливаємо.

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей "Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Показати ще

Сам я ще в кінці літа виступав за те, щоб ліквідувати комісію з дипломування – корупційний орган. Більш того, постанова по ліквідації комісії була заблокована рішенням суду – колишні працівники цієї комісії оскаржили її в судовому порядку. Але апеляційний процес ми, безумовно, виграємо», - упевнений міністр.

У його відомстві відпрацьовували й спрощений сценарій тестування – щоб, наприклад, моряк працював з закритими очима, і автоматично подовжував собі стаж. Спочатку і сам Криклій схилявся до того, щоб схвалити цей варіант – поки не побачив паспорт і службові документи моряка, зроблені на його ім'я, хоча сам він в цьому не брав участі.

«Такий хаос ми допускати не можемо. Але в ньому зацікавлені компанії, які займаються працевлаштуванням моряків, адже їхнє завдання – не знайти якісного співробітника, який буде добре працювати, а пропустити через себе якомога більше клієнтів, отримуючи з кожного бонуси. Вони б добре заробили, провівши саме цей варіант», - каже Криклій.

Зараз потрібне компромісне рішення – прості комп'ютерні тести без будь-яких екзаменаторів, які не залишать можливих лазівок для корупції.

Раніше, як повідомляє Знай.ua, Криклій розповідав про особливості роботи транспорту під час локдауну.

Також його звинувачували в створенні загрози для домовленостей з Польщею.