Нова Пошта намагається підтримувати свій імідж в Україні і контролює якість своїх послуг. Цього разу компанія розповіла українцям, що треба робити якщо не відкривається комірка поштомату.

Клієнтка Нової пошти поскаржилася на Facebook-сторінці компанії, на те що вже декілька днів не може отримати свою свою посилку через те, що не відкривається комірка поштомату.

Коментарі Нової Пошти на скаргу клієнтки. Фото Facebook
Коментарі Нової Пошти на скаргу клієнтки. Фото Facebook

Коли вона звернулась до кол-центру Нової Пошти, їй відповіли про те, що така проблема виникла через несправності телефону. Однак, навіть переадресація посилки на інший пристрій не змогла вирішити проблему клієнтки.

Нова пошта, фото nashkiev
Нова пошта, фото nashkiev

Популярні новини зараз
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

"Вже третій день я не можу забрати посилку з поштомата. Ваш поштомат просто не відкриває комірку. У контакт центрі відповіли щось не так з телефоном, хоча чоловік зробив переадресацію на мене і з мого телефону теж не відкриває комірку. Моє відправлення оплачено!!! Що робити?", - просить допомогу українка.

Представники Нової Пошти порекомендували жінці перезавантажити мобільний додаток та спробувати ще раз.

"Хочемо зауважити, що необхідно бути безпосередньо поряд саме біля поштомата, до якого прибула посилка. Також не повинні бути підключені до bluetooth інші пристрої (смартгодинник, навушники та ін.). Повинний бути також доступ мобільного додатку до геолокації. Підкажіть, будь ласка, чи були виконані всі ці умови?", - пояснили у компанії.

Коментарі Нової Пошти на скаргу клієнтки. Фото Facebook
Коментарі Нової Пошти на скаргу клієнтки. Фото Facebook

Трохи пізніше працівники компанії з'ясували, що проблема була у тому що посилка була неправильно розміщена у комірці поштомата через великий розмір. Посилку переадресували на відділення.

Коментарі Нової Пошти на скаргу клієнтки. Фото Facebook
Коментарі Нової Пошти на скаргу клієнтки. Фото Facebook

Компанія визнала за свою помилку та надіслала жінці подарунок у якості вибачення.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нова пошта" попередила клієнтів про можливість заощадити на посилках до кінця червня.

Також наш портал інформував, коли українцям можуть безкоштовно запакувати посилку на "Новій пошті": про які нюанси потрібно знати.

Крім того, ми писали, 600 гривень за "анаконду" з паперу: українка показала, як "Нова пошта" витрушує гроші.