Брокард одна з найвідоміших в Україні мереж магазинів косметики та парфумерії. До війни вона мала близько 100 магазинів по свій країні. А компанія "Брокард-Україна" заробляла на рік більше 4 мільярдів.
Про це
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
До війни кінцевим бенефіціарним власником компанії до повномасштабного вторгнення була росіянка Тетяна Володіна.
Власність на компанію вона оформила через довгий ланцюжок кіпрських та російських компаній. Втім те що саме вона володіє мережею вона ніколи не приховувала.
Журналісти зазначають, що її ім'я було офіційно вписане в український реєстр.
Через санкції проти російського бізнесу кіпрську компанію, яка є власником мережі Брокард переоформлюють на французький холдинг Філіп Бенасена.
Нового власника вносять і в український реєстр.
Така новина заспокоїла багатьох українців, адже кошти за придбану косметику та парфумерію будуть йти не на ракети, які руйнують життя українців, а до європейців.
"Немає жодної гарантії що мережу продали "не на папері", поки все не уляжеться, адже Бенасен в історії з Брокардом з'явився невипадково. Це по суті постачальник Володіної. Його група Interparfums виробник великої кількості популярних брендів, якими Володіна торгує у росії"
Парфумерна продукція Бенасена досі продаються в "Лєтуаль"-аналогічній Брокарду мережі Володіної у країні-агресорці.
Компанія Бенасена Interparfums відмовилась постачати до росії лише товари категорії luxury, варістість якиї перевищує 300 євро.
Іншу продукцію компанії продовжують продавати у росії та білорусі і платити податки до російського бюджету.
Про те, що не припинились поставки свідчить наявність новинок 2023 року світових брендів на сайті російської мережі "Лєтуаль".
"Французи намагаються всидіти на двох стільцях, російські гроші їм не пахнуть. Нюх забили парфуми"-коментують журналісти.
Дозволивши такі махінації, Україна втратила можливість конфіскувати її активи.
Напередодні повномасштабного вторгнення компанія мала на свої рахунках понад 500 млн гривень та активів більше ніж на 1 млрд гривень.
Ці гроші можна було б направити на допомогу бійцям на фронті, а на посаду очільника компанії знайти нового українського управителя.
На Брокарді не закінчується історія про те, як українці продовжують спонсорувати ворога.
"Мармеладний кіт"-мережа солодощів, які продаються у багатьох українських містах.
Перед війною, мережа успішно розвивалася у нашій державі та мала річний виторг у 50 млн гривень.
Раніше компанія належала трьом росіянам, один з яких був Олексій Павлов, відомий українцям як засновник мережі Суши Мастер.
5% акцій мала українка Ганна Островська, яка була топ-менеджеркою мережі Суши Мастер.
У 2021 році вона давала інтерв'ю як Генеральний директор цієї компанії.
А вже влітку 2022 року, коли тривало повномасштабне вторгнення на неї переоформили Мармеладного кота.
"Чому деякі люди вважають, що правила на них не розповсюджуються"-обурюються журналісти Bihus Info.
Нагадаємо, скандальна ексзамголова Запорізької ОДА Злата Некрасова похвалилася сумочкою Prada та взуттям Fendi.
Раніше повідомлялося, поки рятувальники собак під обстрілами рятують, їхнє начальство купує дорогі авто на викрадені гроші: ДБР викрило полковника ДСНС.