Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) визнало американські корпорації Mars, PepsiCo спонсорами війни. Попри заяви про скорочення бізнесу в рф, компанії продовжують працювати в країні-агресорці, сплачуючи значні податки до її бюджету.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідлмляє прес-служба НАЗК.
При цьому компанії заявляли, що після повномасштабного вторгнення будуть продавати в росії лише "товари першої необхідності".
Компанія PepsiCo працює в росії з 1974 року, має 19 заводів, близько 20 тис. співробітників та 40 тис. сільськогосподарських працівників.
За показником чистого прибутку PepsiCo є четвертою за розміром компанією в галузі напоїв і харчових продуктів у рф.
PepsiCo, виробляє прохолоджувальні напої, соки, чипси, закуски, молочні продукти та інші продукти харчування під основними марками Chester’s, Chipsy, Lay’s, Mirinda, Pasta Roni, Pepsi, Propel, Sandora, 7up, Simba, Snack a Jacks, Sonric’s, Tropicana, "Агуша", "Чудо", "Слов’яночка", "Садочок", "Сандорик", "Машенька" тощо.
Компанія Mars, яка зайшла на російський ринок на початку дев'яностих, 2022 року збільшила продажі на 14% до 177 мільярдів рублів, а прибуток зріс на 58% до 27 мільярдів рублів.
Mars працює в росії понад 30 років, створила понад 6 тис. робочих місць та має на території росії 10 фабрик.
На сайті з пошуку персоналу російська філія компанії ТОВ "Марс", як і PepsiCo, активно публікує оголошення про набір нових працівників (понад 100 актуальних вакансій).
Сплачуючи податки компанії Mars та PepsiCo підтримує російську економіку та впливає на фінансову можливість росії вести війну проти України.
Нагадаємо, ми писали, що Pepsi, Philip Morris, Nestle: улюблені бренди українців продовжують спонсорувати ракети на наші голови
Також "Знай.ua" інформував, що ракети, танки, літаки та автомати: НАЗК визнав компанію "Ашан" спонсором тероризму.
Також, миюче, чаї та косметика: улюблені бренди українців виявилися спонсорами війни