Українка залишилася без грошей, довіривши шахраям конфіденційну інформацію. Про це вона сама написала на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа її словами, злочинці зуміли заволодіти грошима з її рахунку.
"У мене вкрали дитячі гроші! Сьогодні я стала жертвою шахраїв. Мені зателефонували нібито з «ПриватБанку» і сказали, що моя карта зазнала шахрайських дій", - розповіла постраждала.
За її словами, шахраї діяли грамотно та агресивно. На всі запитання вони мали відповіді, і, хоч схеми була стара і широко відома, їм вдалося виманити код, який клієнтка банку отримала в смс.
Після цього постраждала одразу зателефонувала до "ПриватБанку", і почула, що з її карток було знято гроші. Вона попросила заблокувати карти та скасувати переказ коштів, але співробітник банку відповів, що не зможе цього зробити. Її перенаправили до іншого фахівця, який повідомив, що номер телефону жінки не фінансовий і нічого побачити за рахунками він не може.
Ідентифікувати клієнтку вдалося за ІПН - їй запропонували заблокувати карти. Але гроші вже було втрачено.
"І начебто як я винна сама. Передала код із смс. Але якщо подивитися на це з іншого боку, то мені здається, "ПриватБанк" фактично допомагає шахраям. Закрадається думка про те, що він у долі з шахраями. Інакше як пояснити елементарні речі, такі як бездіяльність і відмова у блокуванні рахунків.Водночас ви з легкістю блокуєте рахунки простих людей, якщо їм прийшли якісь невідомі на вашу думку гроші.А коли вам дзвонять і кажуть, що знімаються гроші шахраями, вам плювати. Також мені не зрозуміло, чому так легко змінюється фінансовий номер… І що це таке взагалі, фінансовий номер??? Втративши який можна залишитись без всього. Він прямо важливіший за паспорт",- обурюється постраждала.
У банку їй відповіли, що всіляко борються із шахраями, а клієнтці порадили бути уважнішими і звертати увагу на те, кому вона передає важливу інформацію.
"У вас дивна позиція: ви передаєте код із повідомлення лівим людям, даючи їм доступ до ваших рахунків, а винним робите банк. Хоча Приват, як би він не був мені противний - постійно дзвонить, що співробітники банку не запитують коди, блаблабла…" , - дивуються коментатори.
Нагадаємо, що такої халяви більше не буде: ПриватБанк заплатить клієнтам за похід до супермаркету.
Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк запускає нову корисну функцію: знадобиться лише телефон.