Як діяти покупцю, якщо він випадково пошкодив чи розбив товар у магазині. Інструкцією поділилися на facebook-сторінці Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВипадково розбили чи пошкодили товар у супермаркеті – не поспішайте вичитувати купюри. Відповідно до ст. 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Втім, є певні нюанси.
Якщо адміністрація магазину вимагає оплати за пошкоджений товар, необхідно з'ясувати, хто винен у його псуванні. Наприклад, якщо товар зберігався в неналежних умовах, наприклад на полицях без бортиків або в проходах між рядами, то відповідальність на адміністрації.
Хоч би як склалася ситуація, покупець ні платити за товар дома. Тільки суд може встановити провину покупця і чи має він платити.
"Перш за все необхідно вимагати складання акту про нанесення шкоди та надання доказів того, що саме покупець винен у пошкодженні товару. Це можуть бути записи з камер відеоспостереження, показання свідків тощо. Цей акт потрібно передати до суду, який розбиратиметься в ситуації", - йдеться у повідомленні.
Якщо охорона супермаркету не випускає покупця без оплати за пошкоджений товар, то людина може викликати поліцію. Відповідно до ст. 19 Закону України "Про захист прав споживачів" адміністрація або охорона магазину не може затримувати людину та вимагати оплати.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, небезпечні сливи можуть бути в супермаркетах: у сушених фруктах виявили пестициди.
Також наш портал інформував, сезон мандаринів у розпалі: як вибрати стиглий та солодкий фрукт на полицях магазину.
Крім того, ми писали, перестаньте купувати кондитерку та ковбаси: українців суворо попередили.